loading...
سایت رپ اسلامشهر _ رپ اسلامشهر _ بهترین و بزرگترین سایت رپ اسلامشهر _ حسین ملتفت _ حسین ملتفت _ حسین ملتفت_ حسین ملتفت_ حسین ملتفت_ حسین ملتفت_
 


ادرس انجمن


www.moltafet1.rozfa.ir/forum


خوش امدید به این سایت 

برای قرار دادن موزیک با شماره ی زیر تماس بگیرید


09354912856



... Coming Soon

(به زودی) اهنگ جدید از حسین ملتفت به نام بعد یه عمر


(به زودی) البوم جدید از امیـــر تـــتــــلو به نام تـتـلـیــــــتـی

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1392/08/07 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید شمارتون میتونم داشته باشم
پاسخ : نمیدونم برای چی میخوای ولی با اسمت حال کردم به کسی هم نده 09354912856

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/01 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

داش اینم نمونه دموی خیلی کوچیک از ی بیتمhttp://www.7upload.ir/uploads/l92043_KHALSE1.mp3
پاسخ : خوب بود

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/05/01 و 1:03 دقیقه ارسال شده است

سلام حاجی من علی هستم یه رفیقم دارم اسمش سروشه جفتمون داریم وارد کار رپ میشیم من بیت میسازم زیاد حرفهای نه ولی میسازم
گفتم اگه بخوای ی فیت بدیم لبته اولین کار ما میشه و بیتش هم خودم میزنم تو کار گنگ

اینم یه نمونه دمو خیلی کم از ی بیت اگه اوکیه یه ایمیل بزن به alihidden@mailfa.org
شاید کار بدیم با همشکلک
پاسخ : سلام رفیق منم حسینم خیلی خوشهالم که با شما اشنا شدم
بیت اجتماعی و عاطفی درس کن یعنی مث بیت دلخوشی حصین ابلیس


کد امنیتی رفرش
دو بیت جالب


ما لشکرو تا دم پاهات میبریم/// ما تو گیم نتا فقط کالاف میزنیم


ادا در نیار اینا همش فیلمه /// بعد کالاف بازیه ما بتلفیلده

درباره ما
سلام خوش امدید به این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موزیک اسلامشهر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 9,370
  • بازدید کلی : 61,987
  • کدهای اختصاصی